Mai multa memorie pe laptop-ul tau!

Am discutat destul de mult despre desktop-uri, acum a sosit rândul laptop-urilor. Acestea fiind dispozitive mai compacte nu este chiar aşa de uşor să upgradăm sau să înlocuim componentele. Înainte de a începe lucrul trebuie să avem la îndemână un set de şurubelniţe de precizie. Atenţie! Nu utilizaţi scule improvizate pentru că puteţi distruge capul şurubului făcând scoaterea acestuia grea sau imposibilă. Înainte de a ne apuca să desfacem laptop-ul decuplaţi-l de la reţeaua de alimentare cu energie electrică apoi scoateţi bateria.

Următorul filmuleţ ne arată cum să înlocuim memoria RAM la un laptop DELL.



Şi mai jos vedem cum putem schimba memoria RAM si discul SSD (Solid State Drive) la un Netbook Asus Eee PC.

Read Users' Comments (8)

8 Response to "Mai multa memorie pe laptop-ul tau!"

  1. liana says:
    30 octombrie 2011 la 16:47

    util daca m-as si pricepe! :)))

  2. debt collection says:
    26 noiembrie 2012 la 04:16

    Nu este foarte greu sa schimbi memoria RAM la un laptop,dimpotriva e cea mai usoara piesa de schimbat.

  3. apa alcalina ionizata says:
    17 decembrie 2012 la 05:37

    E cel mai usor de schimbat memoria ram,in schimb la celelalte piese nu va bagati daca nu cunoasteti.

  4. aer conditionat says:
    20 decembrie 2012 la 11:43

    Ar fi frumos daca ati putea sa mai atasati video si la alte lucruri asemanatoare pentru ca ne-ar fi de folos sa mai invatam.

  5. Reparatii Laptop says:
    19 aprilie 2013 la 09:20

    Bine ca ai precizat sa scot si bateria,ca altfel faceam o mare prostie.

  6. ulei de corp says:
    27 aprilie 2013 la 01:36

    Din pacate nu am decat doua sloturi pentru memorie.

  7. Stabilizator de tensiune says:
    7 mai 2013 la 03:17

    Din cate am vazut nici discul SSD nu este foarte greu de schimbat.

  8. sistem alarma says:
    22 mai 2013 la 14:34

    Am uitat sa mai scot bateria cand mi-am pus ramii.

Trimiteți un comentariu