Dell Studio 1745


Zilele astea am pus mâna pe un laptop Dell Studio 1745 aşa că am zis să îl testez puţin pentru blogul meu. Înainte de a începe vreau să menţionez faptul că este o maşină grozavă şi nu spun asta doar pentru că eu sunt fan Dell. Primul aspect care ma făcut să ajung la concluzia asta este procesorul Core 2 duo T6600 de 2,2Ghz. Pe lângă procesorul puternic vine să pluseze o memorie RAM de 4Gb, DDR II la 800 MHz. La acest laptop careul de aşi îl constituie display-ul de 17,3 inchi care, şi vă rog puţină atenţie, este LED. Placa video Intel GMA X4500 MHD m-a făcut să fiu puţin reticent asta datorită memoriei shared, dar se pare că m-am înşelat deoarece chipul grafic de la Intel dublat de cantitatea impresionantă de memorie RAM a sistemului (4Gb) îşi face deosebit de bine datoria chiar şi la jocuri.
Un alt lucru care mi-a atras atenţia este portul eSATA care face munca mai uşoară la back-up-uri.
Ca orice laptop care se respectă este dotat cu un HDD încăpător de 500 Gb şi o cameră web de 2 megapixeli.
Ok şi acum să vedem la bani. Păi o ofertă destul de tentantă am găsit-o la iTGalaxy şi anume 2199 RON cu TVA. Pe lângă preţul bun respectivul magazin virtual mai oferă un antivirus BitDefender cu o licenţă de trei luni, un joc Bloodrayne 2 şi un mouse Logitech. La iTGalaxy pentru acest laptop transportul este gratuit.

Read Users' Comments (0)

0 Response to "Dell Studio 1745"

Trimiteți un comentariu